fredag 15. mai 2009

tenThing i fri dressur!

Noen ganger har man veldig mye å gjøre.... Disse to ukene har vært to sånne veldig hektiske og fulle uker, derfor har jeg desverre ikke fått skrevet så mye blogg. MEN, bedre sent enn aldri, så her er jeg igjen :-)

Siden forrige gang jeg skrev har det skjedd en hel del. Blant annet var jeg solist sammen med Håvard Gimse forrige uke, vi spilte Shostakovitsj konsert for klaver, trompet og strykere med Oslo Filharmonien. Veldig moro! :-)

Under ser dere en ny videoblogg. Den er fra denne ukens prosjekt med tenThing. Vi er et brassensemble med bare jenter, og vi har det utrolig gøy sammen! I går spilte vi i lillestrøm og i dag spiller vi i Sandefjord.



Musikken du hører under ukas videoblogg er fra en fantastisk CD med Claudio Abbado og hans Orchestra Mozart. Skal dere bare laste ned et spor annbefaler jeg spor 4, "Haffner" symfonien er et fyrverkeri!

Dere hører mer fra meg neste uke, det lover jeg!! Da har jeg min første fri uke (det vil si en "bare" øve-uke uten konserter) på veldig lenge!
Gleder meg til 17.mai, kos dere og spis masse pølser, is og brus!

Tine :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar